Tilbage

Handelsbetingelser:


Alle betalinger vedrører allerede udført arbejde hos Brøndby Ombytnings Service A/S, eller a conto betalinger iflg nærmere aftale.

De bedes venligst påføre fakturanr i betalingsvinduet.

Vore garantibestemmelser følger loven og vi yder derfor 1/2 års garanti samt yderligere 1,5 års reklamationsret. Dette indebærer, at vi garanterer 100% for vore varer det første halve år, hvor vi dækker både arbejdsløn og reservedele, medmindre der er tale om en bruger eller monteringsfejl, f.eks. forkert eller manglende olie. Bevisbyrden for dette ligger hos os.

Efter udløbet af det første halve år, pålægges forbrugeren bevisbyrden, dvs forbrugeren skal bevise, at vi har leveret et produkt, der var fejlbehæftet ved leveringen. Dette vil formentlig være ret svært, og vi vil i denne reklamationsperiode strække os langt for at afhjælpe fejl og mangler til mindst mulig gene og færrest mulige omkostninger for forbrugeren.

Ovenstående garanti/reklamationsbestemmelser gælder ombytningsenheder, dvs totalt istandsatte enheder, uanset om det er forbrugerens egen enhed eller en enhed leveret af os.

I tilfælde af delreparationer af vore kunders egne enheder gælder samme bestemmelser, men dog kun for de reservedele, der er udskiftet i forbindelse med reparationen.

Transport af bilen samt andre følgeskader dækkes ikke. Leje af bil under reklamationstiden dækkes heller ikke.

Reklamationsarbejde dækkes med dkr. 292,50 +moms i timen iflg. CAD´s garanti-bestemmelser. Arbejdet dækkes kun ved forudgående aftale om forbrug af tid.

GARANTI for Convertere.

På convertere yder vi 1/2års garanti og 1,5års yderligere reklamationsret. I det første halve år, yder vi et tilskud til af/på monteringen på 1.000kr, dog stadig kun ved forudgående aftale. I det efterfølgende 1,5år skal kunden selv dække af/på monteringen.

Ved reklamation på en converter, fremsender vi en anden converter pr. efterkrav, og eftermodtagelse af reklamationsenheden her hos B.O.S. A/S , og i såfald reklamationen bliver godkendt, vil denne blive krediteret igen.

HUSK altid at kontakte os inden der bliver foretaget nogen indgreb vedrørende reklamation/garanti - og få altid en aftale på plads inden reklamations arbejdet går igang.

Medlemmer af både FDM og CAD.

Tilbage